Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 27 Ιουλίου 2021

Δουλεύοντας με το νερόμυλο

Working with Watermills

 Το σχέδιο εργασίας ''Δουλεύοντας με το νερόμυλο'' βασίστηκε στο σχέδιο μαθήματος Working with Watermills από την ιστοσελίδα του οργανισμού tryengineering
 
Φάση Α΄ Σχεδιασμός της δράσης
 
1η διδακτική ώρα
Αρχικά διαβάσαμε το ποίημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου '' Το ποταμάκι'' και αφού παρατηρήσαμε μια εικονογραφημένη εκδοχή του ποήματος καταγράψαμε τα όσα βλέπουμε, σκεφτόμαστε και αναρωτιόμαστε (ρουτίνες σκέψης see, think, wonder)
και στη συνέχεια ζωγραφίσαμε το ποίημα.
2η διδακτική ώρα 
Αφού παρατηρήσαμε μια πιο ρεαλιστική εικόνα του νερόμυλου καταγράψαμε τα όσα βλέπουμε, σκεφτόμαστε και αναρωτιόμαστε και στη συνέχεια καταγράψαμε τα ερωτήματά μας με τη μορφή ιστογράμματος.
 

Φάση Β΄: Έρευνα πεδίου
 
 1η διδακτική ώρα
Η μικρή μηχανικός μας παρουσιάζει με διαδραστικό τρόπο, με την αξιοποίηση του λογισμικού ActivePresenter υλικό σχετικά με το νερόμυλο με τη μορφή εικόνων και βίντεο.
εικόνα: clipart-library.com
 
 
και στη συνέχεια ομαδοποιούμε τις εικόνες ανάλογα με τον τύπο του νερόμυλου
εικόνες:commons.wikimedia.org
 
2η διδακτική ώρα 
 Διαδικασία μηχανικού σχεδιασμού (engineering design process)
Αφού επιλέξαμε τα υλικά τα καταγράψαμε στο φύλλο εργασίας και σχεδιάσαμε το νερόμυλο.

Έπειτα προχωρήσαμε στην κατακασκευή του νερόμυλου.

 
3η διδακτική ώρα
 Αφού στερεώσαμε τον άξονα προχωρήσαμε στη δοκιμή του νερόμυλου και στη συνέχεια προχωρήσαμε στη βελτίωση των πτερυγίων.


 
4η διδακτική ώρα
 Στη συνέχεια προχωρήσαμε σε νέα δοκιμή και καθώς και αυτή η προσπάθεια δεν ήταν επιτυχημένη αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε αλλαγή της φτερωτής. Τέλος αφού στερεώσαμε εκ νέου το νερόμυλο προχωρήσαμε στην τελευταία δοκιμή.



Φάση Γ΄: Δραστηριότητα ολοκλήρωσης του σχεδίου εργασίας
 
Το σχέδιο εργασίας παρουσιάστηκε στους γονείς με τη μορφή ηλεκτρονικού βιβλίου
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.