Δουλεύοντας με το νερόμυλο
Working with Watermills
Το σχέδιο εργασίας ''Δουλεύοντας με το νερόμυλο'' βασίστηκε στο σχέδιο μαθήματος Working with Watermills από την ιστοσελίδα του οργανισμού tryengineering.
Φάση Α΄ Σχεδιασμός της δράσης
1η διδακτική ώρα
Αρχικά διαβάσαμε το ποίημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου '' Το ποταμάκι'' και αφού παρατηρήσαμε μια εικονογραφημένη εκδοχή του ποήματος καταγράψαμε τα όσα βλέπουμε, σκεφτόμαστε και αναρωτιόμαστε (ρουτίνες σκέψης see, think, wonder)
Αφού παρατηρήσαμε μια πιο ρεαλιστική εικόνα του νερόμυλου καταγράψαμε τα όσα βλέπουμε, σκεφτόμαστε και αναρωτιόμαστε και στη συνέχεια καταγράψαμε τα ερωτήματά μας με τη μορφή ιστογράμματος.
1η διδακτική ώρα
Η μικρή μηχανικός μας παρουσιάζει με διαδραστικό τρόπο, με την αξιοποίηση του λογισμικού ActivePresenter υλικό σχετικά με το νερόμυλο με τη μορφή εικόνων και βίντεο.
εικόνα: clipart-library.com
και στη συνέχεια ομαδοποιούμε τις εικόνες ανάλογα με τον τύπο του νερόμυλου
εικόνες:commons.wikimedia.org
2η διδακτική ώρα
Διαδικασία μηχανικού σχεδιασμού (engineering design process)
Αφού επιλέξαμε τα υλικά τα καταγράψαμε στο φύλλο εργασίας και σχεδιάσαμε το νερόμυλο.
3η διδακτική ώρα
Αφού στερεώσαμε τον άξονα προχωρήσαμε στη δοκιμή του νερόμυλου και στη συνέχεια προχωρήσαμε στη βελτίωση των πτερυγίων.
Αφού στερεώσαμε τον άξονα προχωρήσαμε στη δοκιμή του νερόμυλου και στη συνέχεια προχωρήσαμε στη βελτίωση των πτερυγίων.
4η διδακτική ώρα
Στη συνέχεια προχωρήσαμε σε νέα δοκιμή και καθώς και αυτή η προσπάθεια δεν ήταν επιτυχημένη αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε αλλαγή της φτερωτής. Τέλος αφού στερεώσαμε εκ νέου το νερόμυλο προχωρήσαμε στην τελευταία δοκιμή.
Στη συνέχεια προχωρήσαμε σε νέα δοκιμή και καθώς και αυτή η προσπάθεια δεν ήταν επιτυχημένη αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε αλλαγή της φτερωτής. Τέλος αφού στερεώσαμε εκ νέου το νερόμυλο προχωρήσαμε στην τελευταία δοκιμή.
Το σχέδιο εργασίας παρουσιάστηκε στους γονείς με τη μορφή ηλεκτρονικού βιβλίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.