Δουλεύοντας με το νερόμυλο
Δραστηριότητες επέκτασης
1η διδακτική ώρα
Με την αξιοποίηση του λογισμικού ActivePresenter γνωρίσαμε τη λειτουργία του υδροηλεκτρικού εργοστασίου
και περιγράψαμε τη διαδικασία παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος τοποθετώντας τις εικόνες στη σωστή χρονική σειρά.
2η διδακτική ώρα
Με την ψηφιακή ιστορία που δημιουργήθηκε στο scratch παρακολουθήσαμε το ταξίδι της σταγόνας στο νερόμυλο, στο δάσος, στο φράγμα και στο υδροηλεκτρικό εργοστάσιο.
3η διδακτική ώρα
Χρησιμοποιώντας το λογισμικό scratchjr επιλέγοντας τα κατάλληλα πλακίδια εντολών προγραμματίσαμε τη σταγόνα και την οδηγήσαμε στη φτερωτή.
Χρησιμοποιώντας το λογισμικό scratchjr επιλέγοντας τα κατάλληλα πλακίδια εντολών προγραμματίσαμε τη σταγόνα και την οδηγήσαμε στη φτερωτή.
Τέλος δημιουργήσαμε μια ιστορία και περιγράψαμε το ταξίδι της σταγόνας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.