Αδιάβροχη σκεπή
Δραστηριότητες επέκτασης
1η διδακτική ώρα
Αρχικά κάναμε υποθέσεις σχετικά με την απορροφητικότητα των υλικών και καταγράψαμε τις υποθέσεις μας σε σχετικό πίνακα.
Στη συνέχεια ψεκάσαμε τα διάφορα υλικά με νερό και επιβεβαιώσαμε ή απορρίψαμε τις αρχικές μας υποθέσεις.
Τέλος αφού χρωματίσαμε μία λωρίδα χαρτιού παρατηρήσαμε τον τρόπο που αυτό απορροφά το νερό καθώς το χρώμα κινείται από τη μία άκρη της λωρίδας στην άλλη.
2η διδακτική ώρα
Αρχικά καταγράφουμε τις υποθέσεις μας σχετικά με το ποιο κομμάτι χαρτί θα απορροφήσει το νερό το απλό ή αυτό που έχει καλυφθεί με κερί.
Αρχικά καταγράφουμε τις υποθέσεις μας σχετικά με το ποιο κομμάτι χαρτί θα απορροφήσει το νερό το απλό ή αυτό που έχει καλυφθεί με κερί.
Στη συνέχεια αξιοποιώντας την εφαρμογή scratch επιλέξαμε τα κατάλληλα υλικά για την κατασκευή της σκεπής στο σπίτι του Τομ
https://scratch.mit.edu/projects/486350750/
καθώς και τον κατάλληλο τύπο σπιτιού.
καθώς και τον κατάλληλο τύπο σπιτιού.
4η διδακτική ώρα
Τέλος αξιοποιώντας την εφαρμογή scratchjr κάναμε υποθέσεις σχετικά με το πόσα βήματα θα χρειαστεί ο Τομ το σαλιγκάρι για να φτάσει στο πιο ασφαλές σπίτι και ελέγξαμε τις υποθέσεις μας χρησιμοποιώντας τα πλακίδια εντολών για την κίνηση προς τα δεξιά και το πλακίδιο έναρξη με πάτημα του χαρακτήρα (start on tap).
Τέλος αξιοποιώντας την εφαρμογή scratchjr κάναμε υποθέσεις σχετικά με το πόσα βήματα θα χρειαστεί ο Τομ το σαλιγκάρι για να φτάσει στο πιο ασφαλές σπίτι και ελέγξαμε τις υποθέσεις μας χρησιμοποιώντας τα πλακίδια εντολών για την κίνηση προς τα δεξιά και το πλακίδιο έναρξη με πάτημα του χαρακτήρα (start on tap).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.