10 μήλα
Διαβάζουμε το παραμύθι ''ten apples up on top'' και το ζωγραφίζουμε
Αξιοποιώντας το λογισμικό TuxPaint και ένα ζάρι δημιουργούμε ένα παιχνίδι μαθηματικών. Κάθε παίχτης διαλέγει έναν ήρωα του παραμυθιού και αφού ρίξει το ζάρι, τοποθετεί στο κεφάλι του τόσα μήλα όσα και ο αριθμός που δείχνει το ζάρι. Νικητής είναι αυτός που θα συμπληρώσει πρώτος δέκα μήλα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.