Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2015

Μισό - Ολόκληρο - Τέταρτο

 Οι εικόνες που βρήκαμε σε ένα βιβλίο σχετικό με τα φρούτα μας έδωσε την ευκαιρία να ασχοληθούμε με τις έννοιες του μισού, του ολόκληρου και του τέταρτου.

Προκειμένου να εμπεδώσουμε τις έννοιες χρησιμοποιήσαμε ένα μήλο, μια πλαστική ντομάτα και φυσικά, πλαστελίνη.
Αρχικά χωρίσαμε την ντομάτα στη μέση, έπειτα δοκιμάσαμε το ίδιο με την πλαστλίνη.
Η σφαίρα - μήλο όμως μας δυσκόλεψε και έτσι αποφασίσαμε να συνεχίσουμε κόβοντας ''μηλόπιτα''.
Τέλος χρησιμοποιήσαμε φέτες αγγουριού και ντομάτας από το εστιατόριο της τάξης μας. Ενώσαμε τα δύο μισά του αγγουριού και διαπιστώσαμε ότι σχηματίζεται ένα ολόκληρο κομμάτι, έπειτα ενώσαμε δύο τέταρτα από τη ντομάτα και διαπιστώσαμε ότι σχηματίζεται μισό κομμάτι και τέλος ενώσαμε και τα τέσσερα κομμάτια ντομάτας και προς μεγάλη μας έκπληξη σχηματίστηκε μια ολόκληρη ντομάτα.
 Δεν ''παίξαμε'' όμως με τα δύο κομμάτια μήλου και έτσι αποφασίσαμε να καλλιεργήσουμε τις καλλιτεχνικές μας δεξιότητες. Γράψαμε τη λέξη μήλο όπως μπορούσε ο καθένας και στη συνέχεια δημιουργήσαμε τυπώματα μήλου με τέμπερες.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου